2020 heeft iedereen voor uitdagingen gesteld die waarschijnlijk niemand kon voorspellen. Ook wij, als bestuur van KHN Delft, delen deze ervaring. Naast onze eigen zakelijke en sociale zorgen, hebben we ook bestuurlijk een bewogen jaar meegemaakt.

Zo bewogen dat de ALV er bij in is geschoten. Dit willen we graag met jullie rechtzetten.

Wanneer: 15 februari 2021
Tijd: 15:00 tot 16:00 uur
Waar: Online

De ALV biedt ons niet alleen de mogelijkheid om toe te lichten waar wij ons als bestuur op hebben ingezet, maar ook de mogelijkheid om samen met jullie te bepalen waar we ons in 2021 op gaan inzetten. En we kunnen de financiƫle kant van de afdeling bespreken en bepalen zoals de afdelingsbijdrage voor 2021 en de nullijn voor 2020.

Helaas kan dit onder de huidige omstandigheden niet gezellig samen gebeuren. We doen het via MS Teams online. Daarom vragen we jullie om op delft@khn.nl je aan te melden. Doe dit alsjeblieft voor 8 februari, dan kunnen we je de toegangslink en de stukken tijdig toesturen.

Graag tot dan!