Volgende week dinsdag 30 maart aanstaande staat onze algemene ledenvergadering gepland. Helaas zal deze, door de maatregelen rondom corona, digitaal moeten plaatsvinden.

Wanneer? Dinsdag 30 maart 2021
Tijd? Aanvang 14.00 uur
Waar? Online via Microsoft Teams. Klik hier om deel te nemen aan de vergadering.

Wanneer je dit lastig of ingewikkeld vindt, in basis hoef je alleen op de link te klikken en werkt het net als facetime of beeldbellen. (Tip van ons: je mag 1 gast ontvangen, dus op afstand is het ook mogelijk met elkaar mee te kijken). Lukt dit niet dan kun je contact opnemen met Merel of Ferry, dan loodsen we je in de meeting!

Bekijk hier alvast de agenda, de jaarrekening 2020 en de transacties Rabobank 2020. Je dient ingelogd te zijn om deze stukken in te kunnen zien.

Vragen
Mochten er nog vragen zijn waar je graag een antwoord op wil of agendapunten willen toevoegen? Stuur deze dan naar dongen@khn.nl of neem contact op met Jeroen of Hanny.

Graag tot dinsdag 30 maart!