Steeds vaker hebben ondernemers en werknemers te maken met agressie en ongewenst gedrag. De training is aan de praktijk gerelateerd. Dit zorgt ervoor dat deze goed aansluit op de behoefte van de horeca.
KHN organiseert in samenwerking met het Platform Veilig Ondernemen Noord-Holland cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca. Speciaal voor de horeca in Haarlemmermeer is er een training georganiseerd met de volgende onderdelen:
De trainer geeft je inzichten in hoe je deze personen het beste kunt benaderen om te voorkomen dat er escalaties ontstaan. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren en bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid. Het grote dilemma is dat u graag de klant wilt begrenzen op het gedrag en tegelijkertijd klantvriendelijk wilt blijven. U maakt kennis met een methode die recht doet aan de relatie met de klant en het stellen van grenzen. Hoe herken je een escalerende situatie, hoe beoordeel je de vorm en hoe keer je op effectieve wijze de situatie. Er wordt gebruik gemaakt van video en andere interactieve acties.
Wanneer?
Maandag 20 maart 10.00 - 13.00 uur
Voor wie?
De training is voor horecaondernemers en -medewerkers in Haarlemmermeer. Tijdens deze training van 3 uren wordt er verschillende realistische casussen voor gelegd.
Locatie
Hotel Van der Valk Schiphol A4
Rijksweg A4 nr. 3
2132 MA
Hoofddorp
Parkeren kan kostenloos bij het hotel of aan de andere kant van de snelweg. Het hotel is via de snelweg bereikbaar en via de Bennebroekerweg.
Aanmelden
Aanmelden kan via deze link
Kosten & betaling
De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 3 personen per bedrijf. Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij secretariaat@pvonh.nl.
De deelnemers kunnen na afloop tegen betaling lunchen in de Brasserie, dit kan zonder reservering.