Dit wensen we je elk jaar, maar na een veelbewogen periode als deze is het meer dan welkom en gegund. Ook dit jaar hopen we het verschil te kunnen maken. Samen staan we sterker.

Graag maken we van de gelegenheid gebruik om je een inkijk te geven van de zaken waar we ons dit jaar op richten.

  • Herstel bezoekerseconomie.
  • Structureel overleg met de gemeente op de belangrijkste dossiers.
  • Inspraak belangrijkste dossiers coalitieakkoord, o.a. toeristenbelasting, vakantieverhuur van woningen, terrassen, evenementen, lagere leges, stimulering verduurzaming, onderwijs en arbeidsmarkt, autoluw.
  • Intensiveren contacten met stadsdeelbestuurders en ondernemers.
  • Optimaliseren concept Stedelijk beleidskader horeca en terrassen.
  • Optimaliseren ondernemersklimaat; invloed uitoefenen op nieuwe omgevingswet.
  • Focus en participatie, gebiedsgerichte aanpak bij problemen.
  • Stimuleren verduurzaming.
  • Inzet op Arbeidsmarkt en onderwijs.
  • Optimaliseren veiligheid en ondernemers weerbaarder maken o.a. via Platform Veilig Ondernemen en de vele tools en subsidies.
  • Inzet op trainingen voor ondernemers en werknemers
  • Ondersteunen en ontwikkelen nieuwe en bestaande community ’s en samenwerkingsverbanden, zoals hotel overleggen (ook in de stadsdelen), restaurantoverleg, Overleg Amsterdamse Clubs, Queer Horeca Overleg, Nederlandse Vereniging van Koptische Ondernemers, BIZZEN, Samenwerking Oude Stadshart, Vereniging BIZZEN Overleg Amsterdam, Green Hotel Club, taskforce bezoekerseconomie, Onderwijsoverleg, enz.

Om onze krachten te bundelen en lobby te versterken werken we nauw samen met partners als Vereniging Amsterdam City, MKB Amsterdam, VNO-NCW, het Georganiseerde Bedrijfsleven Amsterdam en amsterdam&partners, House of Hospitality, enz.

We zijn er ook voor persoonlijk advies en trainingen. Vaak is dat nog niet bij iedereen bekend. Als je het hebt ontdekt dan zul je er vaker gebruik van maken.

Trainingen

In 2023 streven we er naar 2000 ondernemers/werknemers te trainingen. Je moet hierbij denken aan trainingen op het gebied van veiligheid, bhv, arbeidsrecht, huurrecht, hygiënecode, allergenen, effectief communiceren en een heel scala aan vakgerichte online trainingen. We bieden deze soms gratis aan, of anders altijd tegen een sterk gereduceerd tarief. Heb je dat nog niet ontdekt ga dan naar www.khn.nl/amsterdam/trainingen. Veel trainingen kunnen in company en/of ook in het Engels aangeboden worden. De komende periode worden er meer en meer data gepland en ook nieuwe uitbreidingen verwacht op het gebied van: managementvaardigheden, basisvaardigheden klussen op het gebied van elektra en loodgieterswerkzaamheden, gastvrijheid, enz.

Persoonlijk Advies

  • Direct advies nodig via KHN Advies
    We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89, per chat op 06 83 01 67 17 en per mail info@khn.nl
  • Regiomanagers
    Wil je contact met een van onze regiomanagers, met specifieke kennis van de verschillende sectoren en Amsterdam dan kan dat ook. Ze beschikken over een uitgebreid netwerk binnen de gemeente en bij andere stakeholders. Een afspraak kan telefonisch maar ook op locatie bij jou in de zaak of op ons kantoor in Amsterdam, Amstel 138. Ook kun je met ze chatten of mailen.

Eveline Doornhegge: e.doornhegge@khn.nl / 06 51 49 07 09
Simone van Laar: s.vanlaar@khn.nl / 06 22 80 68 92

Eveline en Simone zijn de eerste aanspreekpunten, maar ook Ivo Berkhoff, Miriam Geerlings en Mirjam Rietveld versterken team KHN Amsterdam.

Heb jij ideeën of vragen?

Als bestuur gaan we graag het gesprek met je aan. Stuur dan een mail naar amsterdam@khn.nl of bel met Eveline. Mocht je het op prijs stellen dan is het ook mogelijk om aan te sluiten bij een bijeenkomst van ons.

Ontmoeten we elkaar op de Horecava?

Datum: Maandag 9 januari Nieuwjaarreceptie KHN
Tijd: Van 17.30 uur tot 19.30 uur
Locatie: KHN Beursstand, hal 7, standnr: 07.246
Aanvullend: De KHN Stand in hal 7 is het makkelijkst te bereiken via entree K

De KHN Nieuwjaarsreceptie is vrij toegankelijk voor leden. Je hebt een e-mail gekregen met de uitnodiging. Wil je ons via de link in de e-mail laten weten of je erbij bent? Mocht je de link niet ontvangen hebben en/of toegangscodes nodig hebben voor bezoek aan de Horecava stuur dan een e-mail naar horecava@khn.nl Maak duidelijk of het alleen om toegangscodes gaat en/of ook bezoek aan de nieuwjaarsreceptie op 9 januari. Toegangscodes zijn gratis beschikbaar voor leden.

De Horecava is van 9 t/m 12 januari van 10.00 tot 18.00 uur in de Rai Amsterdam.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens