KHN organiseert in samenwerking met Chubb Fire & Security trainingen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.
De horeca is weer (gedeeltelijk) open! Een moment waar wij lang naar hebben uitgekeken. Echter worden er wel voorwaarden gesteld waar zowel jij als ondernemer als jouw gasten zich aan moeten houden. Helaas kun je daardoor te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen, geen QR-code willen laten zien of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.
Wanneer: 22 februari 2022
Tijd: 13.30 tot 17.00 uur
Waar: De Rede van Dronten, De Rede 36, 8251 EW Dronten
Aanmelden? Via deze link kun je je aanmelden.
Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.
De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.
Jouw veiligheid staat voorop. Uiteraard hanteren wij altijd de meest recente RIVM-adviezen, zodat jij en andere horecaondernemers en -medewerkers zorgeloos een training kunnen volgen. Daarom vragen wij je om je coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs te laten zien bij binnenkomst. Ook de 1,5 meter afstand en het mondkapje (op jouw stoel mag het af) zijn verplicht. Lees hier meer over de coronamaatregelen.
Stel ze via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.