KHN organiseert in samenwerking met Chubb Fire & Security trainingen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

De horeca is weer (gedeeltelijk) open! Een moment waar wij lang naar hebben uitgekeken. Echter worden er wel voorwaarden gesteld waar zowel jij als ondernemer als jouw gasten zich aan moeten houden. Helaas kun je daardoor te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen, geen QR-code willen laten zien of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt;
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen;
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren;
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk.

Wanneer? Dinsdag 22 maart 2022
Tijd? 09.00 - 12.30 uur
Waar? Hotel2 Heerenveen, Schans 65, 8441 AC Heerenveen

Aanmelden

Via deze link kun je je aanmelden.

Kosten

Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl. De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.

Vragen?

Stel ze via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens