Aan de hand van realistische simulatie, een PowerPoint presentatie en door middel van rollenspellen, waarbij de deelnemers zeker een bijdrage leveren wordt ervaren wat het is om in een agressieve situatie te geraken in een Horeca omgeving.

Wat is jouw reactie en hoe pakt je het aan? De persoonlijke beleving en impact is enorm als dit soort situaties, in het hotel, restaurant of strandexploitatie waar je werkzaam bent, plaatsvinden. Uiteindelijk krijgen de deelnemers een tool in handen om hun gedrag effectief toe te passen op lastige, drammende en agressieve klanten. Hierdoor kunnen zaken de-escaleren en kan de horecamedewerker beheersbaar optreden.

Om hier wat aan te doen organiseerden Platform Veilig Ondernemen Noord Holland (PVO NH) en Koninklijke Horeca Nederland op 19 april 2023 een bijeenkomst voor horecamedewerkers van hotels, restaurants en strandexploitaties in Zandvoort.

De trainer Chris Bergman en rollenspelacteur Tim waren zeer enthousiast en wisten de deelnemers aan de training uit de stoelen te krijgen en actief mee te laten doen. De volgende trainingen voor de horeca staan in de steigers.

Zie hiervoor de website www.pvonh.nl.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens