Voor het eerste sinds het begin van de Coronacrisis hebben we als bestuur elkaar weer fysiek ontmoet. Samen met onze regiomanager René Nouwens stonden we stil bij de gevolgen voor de individuele horecaondernemers.
De coronamaatregelen leggen strenge beperkingen op aan de bedrijfsvoering in alle horecalocaties. De beschikbaarheid van extra ruimte voor de deur is een belangrijke factor om als ondernemer de klap enigszins te kunnen opvangen.
Een deel van onze vergadering bestond uit een overleg met Tim van het Hof, ons enjo uw vaste aanspreekpunt bij de gemeente Altena. Dit overleg heeft een aantal zaken opgeleverd:
Informatie over de huidige ondersteuning vind je op de website van de gemeente (o.a. rubriek ‘Horeca’).
Als bestuur hebben we besloten ook dit jaar weer een ALV te organiseren, namelijk op maandag 23 november 2020 om 12.00 – 13.30 uur. Ondanks de beperkingen is dit een fysieke vergadering met lunch.
Heb je nog vragen of suggesties, neem dan contact op met één van de bestuursleden of regiomanager René Nouwens. Je kunt jouw boodschap eventueel ook kwijt via altenabiesbosch@khn.nl.