We hebben veel verzoeken gehad voor een training managementvaardigheden in de horeca. En dat begrijpen we heel goed. Je wilt namelijk een team waarmee je het wow-effect krijgt. Een team met medewerkers die werkplezier uitstralen, excelleren en groeien in hun ontwikkeling.

Medewerkers die graag bij je werken en een ambassadeursfunctie vervullen richting potentiële werknemers. Als manager is het een uitdaging om zo’n cultuur en topteam te realiseren en invulling te geven aan de wisselende behoeftes van je collega’s. Met de training managementvaardigheden in de horeca bieden we inzichten en praktische hulpmiddelen die bijdragen aan dit doel.

Tijdens deze training wordt er uitgebreid ingegaan op communicatie- en managementvaardigheden. Je ervaart in een training van 1 dag hoe je geïnspireerd en met plezier het verschil kan maken voor zowel je collega’s als gasten. Tijdens de training heb je tijd voor reflectie, je leert van elkaar en doet nieuwe inspiratie op. Je krijgt hulp om je zelfvertrouwen te vergroten door echt jezelf te zijn en te experimenteren met gedrag als je denkt dat het effectiever, beter of leuker kan!

Duur: 10.00 tot 17.00 uur. (inloop 9.30 uur) inclusief lunch
Doelgroep: Managers werkzaam in de horecabranche

Let op! Deze training is exclusief voor leden van KHN Amsterdam en directie omgeving. Als je niet binnen deze doelgroep valt, verzoeken wij je een e-mail te sturen aan khncursussen@khn.nl wij kunnen je dan op de wachtlijst plaatsen.

  • Communicatiestijlen aan de hand van DISC & Mapstell
  • Praktische tips & tricks
  • Successen vieren
  • Missie bepalen
  • Wow-factor bepalen en inzetten

Programma

  • Kennismaken en verwachtingen ophalen
  • Communicatie quiz
  • Positief taalgebruik, de power of words
  • Wie ben jij en hoe wil jij overkomen als leidinggevende/collega?
  • Timemanagement
  • Communicatiestijlen DISC
  • Wat is jouw gebruiksaanwijzing?
  • Jij en je team: wat is de missie?
  • Complimenten en feedback geven
  • Omgaan met weerstand
  • Communicatiestijlen Mapstell (interactieve werkvorm: op de wereld van verschil)
  • Plan van aanpak maken

Kosten en betaling

KHN-leden: 100 euro
Niet-leden: 250 euro
Prijzen zijn per persoon en exclusief btw.
Leden ontvangen na afloop van de cursus een factuur. Niet-leden wordt gevraagd direct af te rekenen bij aanmelding via de betaallink in het aanmeldformulier.

Informatie over data en tijden zie KHN | Management Vaardigheden in de horeca.

Deze training wordt ook in het Engels gegeven op 17 oktober: KHN | Training Management Skills in the Hospitality Industry.

Annuleringsvoorwaarden

Als horecaondernemer weet je als geen ander dat lastminute-afzeggingen vaak tot onnodige kosten leiden. Daarom heeft KHN een annuleringsregeling die geldt bij inschrijving voor cursussen, workshops en trainingen. Zorg dat je op de hoogte bent van onze annuleringsvoorwaarden.

Aanmelden, informatie en/of vragen

Voor aanmelden voor een training in Amsterdam; zie de agenda bovenaan deze pagina. Voor meer informatie mail naar khncursussen@khn.nl of bel naar 0348 48 94 76. Heb je interesse in een van onze trainingen of wil je meer informatie of een incompanytraining? Mail dan naar khncursussen@khn.nl.

Meer trainingen in Amsterdam