Op 18 januari jongstleden heeft de jaarlijkse algemene ledenvergadering van KHN De Leye plaatsgevonden.

Niet fysiek maar iedereen achter de monitor....

Jan Witmer, voorzitter van de afdeling, zit de tafel voor. Na een rondje wie is wie is het actuele KHN nieuws besproken, zo ook wat hebben wij als bestuur mogen realiseren in 2020 en waar liggen onze speerpunten voor het komend jaar.

Daarnaast een bestuurderswissel, hierover hebben wij een ieder geïnformeerd, zowel voorzitter Jan Witmer als secretaris Ruud Wagemakers treden tijdens de ALV af. Het bestuur en de leden dankt hen voor alle inzet en vrije uurtjes voor de vereniging. Op een later tijdstip dit jaar wordt er een officieel "dank je wel" moment gehouden.

Klaas van Leengoed neemt de voorzittershamer over, Ton Pijnenburg neemt de taken als secretaris over en Vincent Bol treedt toe tot het dagelijks bestuur in de functie van penningmeester van KHN De Leye. Alles hierover is terug te lezen in het verslag. Oude en nieuwe gezichten met hart voor ondernemerschap en onze vereniging.

Bekijk onderstaand de vergaderstukken (je dient ingelogd te zijn om deze in te kunnen zien):

Denk je bij het lezen van de vergaderstukken, KHN dat ben ik, wees welkom en laat van je horen. Wij gaan graag met je in gesprek. Uiteraard staan wij als bestuur open voor suggesties, tips, een luisterend oor of vragen.

Nu bij elkaar binnenlopen niet gaat, het verzoek om vooral per mail een eerste contact met ons te leggen via deleye@khn.nl. Wij laten zo snel als mogelijk van ons horen.

Alle goeds en blijf gezond!