Vanuit de Horeca- en Retailvisie 2021-2023 staat een nieuwe gezamenlijke campagne gepland met als doel het verhogen van het aantal bezoekers en de koopintentie in Noordwijk.

Het thema is ‘Hartverwarmend Noordwijk’. Het start op Valentijnsdag 14 februari en eindigt 19 maart 2023. Alle restaurants, cafés en ook winkels kunnen meedoen en deelname is kosteloos. Noordwijk Marketing zal de campagne Hartverwarmend Noordwijk landelijk promoten.

Inhoud campagne

Horeca

  • Menu ’Made with love’.
  • Gerecht ‘Made with love’ (alleen voor lunchrooms).
  • Arrangement ‘Noordwijk, with love’ - hotelovernachting(en) + diner(s).

Retail

  • Aanbiedingen ‘Love deals’.
  • Twee koopdagen (zaterdag 25/2 en zaterdag 11/3).

Activiteiten

  • Kinderspeurtocht ‘Harten jagen’ in Noordwijkerhout en Noordwijk.
  • Fiets- en wandelroutes ‘Love, en route’.
  • Winactie in de kernen.
  • Tag & Win actie op social media.

Er zijn geen specifieke voorwaarden aan de deals verbonden. Het belangrijkste is dat ze hartverwarmend en met liefde zijn samengesteld! In de bijlage is een meer gedetailleerde omschrijving van de campagne.

Doe je mee?

Je kunt je aanmelden en de deals doorgeven met deze link: Aanmeldlink. We horen graag uiterlijk vrijdag 27 januari je deal(s).

Wil je meer informatie of uitleg zie de bijlage. Of neem contact op met: Petra van der Plas | Noordwijk Marketing, +31 (0)6 250 386 27, E-mail: Petra van der Plas.

Bijlage: Campagne Hartverwarmend Noordwijk.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens