Met dit nieuwe noodsteunpakket wil de gemeente Apeldoornse ondernemers, die ook nu last hebben van de landelijke coronamaatregelen, helpen de coronacrisis te overleven. Je kunt je aanvraag vanaf 17 januari tot en met 7 februari 2022 indienen.
Met dit nieuwe noodsteunpakket wil de gemeente Apeldoornse ondernemers, die ook nu last hebben van de landelijke coronamaatregelen, helpen de coronacrisis te overleven. Je kunt je aanvraag vanaf 17 januari tot en met 7 februari 2022 indienen. Het is belangrijk om hier op tijd mee te beginnen, omdat Gemeente Apeldoorn de tegemoetkomingen op basis van datum van binnenkomst toekent. Het is dus belangrijk dat je jouw aanvraag zo snel mogelijk indient. Dit kan overigens alleen digitaal via de website van de gemeente.
Er zijn vier verschillende tegemoetkomingen waarvoor je een subsidieaanvraag kunt indienen. Je kunt voor maximaal twee ondersteuningsmaatregelen een aanvraag indienen.
Ondernemers kunnen een tegemoetkoming krijgen voor kosten die zij maken om een veilige omgeving te garanderen voor hun klanten en werknemers.
In de deze brief vind je onder andere een checklist voor jouw subsidieaanvraag en meer informatie. Lees deze goed door! Kijk voor alle informatie over hoe je een aanvraag kunt indienen op: apeldoorn.nl/voorondernemers.
Heb je hier vragen over? Stuur dan een e-mail naar bedrijvencontactpunt@apeldoorn.nl.