Door de coronacrisis kunnen veel ondernemers de huur van hun bedrijfspand niet meer betalen. Sommige huurders zijn samen met hun verhuurders tot een oplossing gekomen. Maar dat blijkt niet in alle gevallen zo te zijn.

Daarom nodigt gemeente Haarlem jou graag uit voor een digitale bijeenkomst over dit onderwerp.

Huurders en verhuurders in gesprek

Wanneer? Woensdag 24 maart 2021
Tijd? 19.30 - 21.00 uur
Waar? Online. Na aanmelden ontvang je een link voor deelname.

Doel van de bijeenkomst

Tijdens deze bijeenkomst delen huurders en verhuurders praktische tips over welke stappen je kunt nemen om tot goede huurafspraken te komen. Er zijn verschillende experts uit Haarlem die hun ervaringen met jou willen delen. Daarnaast bestaat er volop gelegenheid om vragen te stellen aan deskundigen. Ook gaan we met elkaar kijken wat ieders belang is en waarmee we elkaar kunnen helpen.

Programma

19.30 uur Welkom
19.35 uur Voorstelrondje
20.00 uur In gesprek aan de hand van stellingen en vragen
21.00 uur Einde
Het programma wordt begeleid door Pascal Spijkerman van Stad & Co

Wil jij deelnemen?

Stuur dan een e-mail naar avdburgh@haarlem.nl. Mocht je nu al vragen hebben, dan kun je deze gelijk in jouw aanmeldingsmail stellen.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens