Op 14 januari 2025 heeft het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Haarlemmermeer het verbeterplan goedgekeurd voor haar dienstverlening in 2025 en 2026.

Makkelijker, menselijker, betrouwbaarder en beter verbonden. Dat is waar het plan ‘Het begint met luisteren’ voor moet zorgen. “Een belangrijk punt in dit plan is dat de gemeente Haarlemmermeer extra persoonlijke hulp biedt aan inwoners en ondernemers die vastlopen of hulp nodig hebben”, begint wethouder Marjolein Steffens – van de Water, portefeuillehouder Dienstverlening. “De host in de publiekshal is daar een mooi voorbeeld van. Die zet écht dat stapje extra voor de inwoners en ondernemers die het nodig hebben. Inwoners en ondernemers verdienen het om goed geholpen te worden.”

Zie daarvoor dit nieuwsbericht.

Bij deze mail vind je de nota van B&W met het besluit en de bijlage: de Uitvoeringsagenda Dienstverlening 2025-2026: ‘Het begint met luisteren’.

Bel of mail gerust als je vragen of opmerkingen hebt
Je kunt een e-mail sturen naar dienstverlening@haarlemmermeer.nl. Als je liever belt, kies je 023-5676435 of 06-12966132.

Vragen, opmerkingen of hulp nodig bij je contacten met de gemeente, neem contact op met KHN regiomanager Ivo Berkhoff op 06-51174294 of i.berkhoff@khn.nl.

Nota van B&W Uitvoeringsagenda dienstverlening
Bijlage Uitvoeringsagenda dienstverlening

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens