Het ministerie van Justitie en Veiligheid heeft bekend gemaakt dat zij geld beschikbaar hebben gesteld voor ondersteuning van de controleplicht van het coronatoegangsbewijs op locaties waar dat nodig is.

De regeling heeft tot doel de naleving van de controle op coronatoegangsbewijzen en identiteitsdocumenten te ondersteunen en te vergemakkelijken. De gemeente IJsselstein stelt dit geld beschikbaar via de regeling ‘Ondersteuningsgelden voor controle coronatoegangsbewijs (CTB)'

Voor wie is de regeling

De regeling is beschikbaar voor ondernemers/verenigingen in de horeca, evenementen, sport, kunst & cultuur die op grond van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19, verplicht zijn om het coronatoegangsbewijs (CTB) van bezoekers te controleren. Het betreft ondernemers/verenigingen die gevestigd zijn in IJsselstein en ingeschreven staan bij de KvK. De gemaakte kosten ten behoeve van controle coronatoegangsbewijs, dienen plaatsgevonden te hebben in de periode van 22 september 2021 tot en met 31 december 2021. Als je hieraan voldoet, kun je voor deze regeling in aanmerking komen.

Aanvraag starten: IJsselstein - Ondersteuningsgelden Coronatoegangsbewijs (CTB)

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens