Coranatijd. Vele horecaondernemers hebben het zwaar. Vele minder bedeelde Maastrichtenaren hebben het zwaar. Hoe kunnen Maastrichtenaren helpen?

Stephan Mommers, eigenaar van Printwarehouse en Workwarehouse, bedacht een unieke ludieke actie: de Mestreechter Trieko!
Wie deze pullover koopt, steunt en de horeca en de Maastrichtenaar die het in coronatijd niet zo breed heeft.

Voor de Mestreechter Trieko heeft Stephan Mommers van beeldend kunstenaar Wil van der Laan de toestemming gekregen zijn inmiddels beroemde Ingel van de Greune Luiper op de pullover af te drukken. (Welke Maastrichtenaar wil nou niet met die schitterende Engel op de borst rondlopen?)

De Trieko kost 39,50 euro. Daarvan wordt 15,- euro omgezet in vouchers die besteed kunnen worden voor take-away, een delivery maaltijd of in het horecabedrijf zelf zodra dit weer kan. Via Quiet Community Maastricht worden minder bedeelde Maastrichtenaren verrast met een gratis etentje. Zo krijgen ook de Maastrichtse horecaondernemers via deze weg de steun die ze verdienen.

De Mestreechter Trieko, weer een ode aan Maastricht!!

Ook een voucher ontvangen?
Wil jij als horecabedrijf ook deze vouchers kunnen ontvangen? Laat dit dan voor 18 maart weten via maastrichtenheuvelland@khn.nl zodat wij kunnen inventariseren hoeveel bedrijven er mee willen doen.

Stuur dan ook gelijk een logo mee zodat jouw bedrijf zo snel mogelijk zichtbaar is als locatie waar de voucher kan worden ingeleverd.

Direct advies nodig?

KHN-leden bellen 0348 48 94 89 van ma t/m vr 8.30 tot 17.00 uur, mailen naar info@khn.nl, of stellen hun vraag via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens