Onder de titel ‘Horecahulptroepen gezocht’ gaat opkop.nl binnenkort lokaal campagne voeren om personeel voor de horeca te werven. Doet jouw horecabedrijf ook mee? Meld je dan voor 1 maart aan.

Uit verschillende gesprekken met horecaondernemers is duidelijk geworden dat velen van jullie zich zorgen maken over het vinden van (goed) personeel. De horeca is eindelijk weer open en met het oog op de zomer, is nieuw personeel meer dan welkom. Op Kop helpt graag mee de jeugd enthousiast te maken voor jullie mooie vak, met zicht op de carrières die de sector te bieden heeft

Horeca Op Kop

Op Kop is een initiatief van de vier Kopgemeentes en de provincie Noord-Holland. Het platform promoot werken, leren en wonen in de Kop van Noord-Holland. Speciaal voor de horeca lanceren wij de campagne ‘Horecahulptroepen gezocht!’ via www.opkop.nl/horeca (staat nu nog niet live). Het doel van deze promotiecampagne is om jongeren 16-20 jaar uit de Kop te enthousiasmeren in de horeca te werken. Startend als bijbaan of vakantiebaan, maar wie weet smaakt die kennismaking naar een carrière in de branche. Via een online (social media) campagne zoomen we in op de vele horecakansen en mogelijkheden die de sector in de regio te bieden heeft.

Op Kop kan dit echter niet alleen. Daar hebben we ook horecaondernemers voor nodig. Wat vragen we aan jullie? Commitment. Op Kop wil samen met jullie een collectieve campagne opzetten om het werken in de horeca positief te belichten. Hoe kan jij meedoen aan deze campagne?

Laat jouw bedrijf zien!

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is voor 1 maart een profiel aanmaken van jouw bedrijf en aangeven welke vacatures er zijn. Dit doe je gratis via www.opkop.nl. en jouw vacatures komen dan op de actiepagina www.opkop.nl/horeca te staan. Naast het zien van alle vacatures brengen wij jullie ook als werkgever in beeld en vertellen we verhalen van horecabedrijven en - personeel.

Wat krijg je er als horecaondernemer voor terug?

  • De (online) campagne wordt door Op Kop gefinancierd en uitgevoerd. Hoe meer ondernemers zich aansluiten, hoe interessanter de campagnepagina voor de doelgroep is;
  • Online campagne via TikTok, Snapchat, Facebook en Instagram gericht op de 16-20 jarigen;
  • Social media posts op de socialmediakanalen LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram van Op Kop;
  • Persbericht naar alle lokale pers om deze actie onder de aandacht te brengen;
  • Mailing naar alle voortgezet onderwijs scholen in de Kop van Noord-Holland;
  • Toolbox met de campagnemiddelen, zodat jij zelf ook campagne kan voeren met jouw eigen kanalen.

Meld je nu aan op: www.opkop.nl.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens