Afgelopen paar jaar zijn we af en aan druk geweest om een nieuw horeca beleid vast te stellen. Afgelopen najaar is dit vastgelegd in de Horecavisie.

Hierin is o.a. een nieuw beleid aangaande de bestemming van de panden vastgelegd (blz. 6+7) en de openingstijden. De uitbreiding van de openingstijden is thans vastgelegd in het convenant veilig uitgaan. Als bestuur zijn we nu in gesprek met een externe partij om deze ook opnieuw vast te stellen.

Belangrijk: de gemeente gaat alle bestaande horecalocaties indelen in de nieuwe categorie. We moeten heel goed opletten en toetsen of het correct en compleet is. Dus graag in de bijgesloten Excel lijst checken of je adres er tussen staat!
Indien dit niet het geval is: graag mailen naar lennart@vangastel.nl (niet appen). T.z.t. zullen we een lijst rond sturen met de nieuwe categorie waarin je locatie valt en is het belangrijk dat je deze ook goed controleert!

Bijlagen:
-Horecavisie binnenstad Gouda
-Excellijst


Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens