Vanwege diverse persoonlijke redenen komen per 1 januari 2023 de functies van voorzitter (Gwen), secretaris (Vincent) én penningmeester (Wesley) vrij binnen het bestuur van KHN Cranendonck.

Dit betekent dat we op zoek gaan naar versterking van het bestuur óf gaan nadenken over hoe de toekomst van KHN Cranendonck eruit gaat zien. De eerste stap hierin is een verkenning naar kandidaten voor de vacatures die ontstaan.

Er liggen nog mooie uitdagingen binnen het collectief belang voor de horeca van Cranendonck. Denk daarbij aan bijvoorbeeld het convenant paracommercie dat aan een afstofronde en mogelijk een herziening kan gebruiken.

Bovendien kun je als bestuurslid een waardevolle schakel zijn tussen de horecacollega's en de gemeente, maar ook richting collega afdelingsbesturen, het regiobestuur en het landelijk bestuur!

Natuurlijk word je bij alle voorkomende overleggen en opgaven gefaciliteerd door de regiomanager van KHN, Casimir Stahlecker.

Heb jij zin en tijd om de collectieve belangen binnen Cranendonck te behartigen of wil je meer informatie over de functies? Laat dan vóór woensdag 30 november aanstaande iets van je horen via cranendonck@khn.nl of neem rechtstreeks contact op met één van de huidige bestuursleden!

Na de inventarisatieronde kunnen we de vervolgstappen bepalen voor onze afdeling. Dit doen we tijdens een borrel, die we combineren met een algemene ledenvergadering op maandagavond 12 december. De locatie en relevante informatie volgt later.

Save the date!

Algemene ledenvergadering: maandag 12 december.
Inloop 19.30 uur.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens