De zomervakantie is voorbij en we maken ons op voor een mooi najaar! We hebben je de afgelopen tijd via diverse nieuwsbrieven op de hoogte gehouden van wat er allemaal speelt binnen horecaland en binnen onze mooie stad Assen.

Graag zouden wij van de gelegenheid gebruikmaken iedereen weer fysiek te ontmoeten, ons bestuur voor te stellen en met elkaar ervaringen te delen middels een algemene ledenvergadering (ALV) op maandag 11 oktober om 16.00 uur. Wij als bestuur zouden het zeer op prijs stellen als we je mogen verwelkomen.

Verder zoals gebruikelijk op de agenda de mededelingen, het beleidsplan en de begroting.
Tot slot, heb je ideeën, onderwerpen die bij de gemeente Assen besproken moeten worden, of andere suggesties voor afdeling Assen? Wij horen ze graag!

Wanneer: maandag 11 oktober 2021
Tijd: 16.00 – 18.00 uur
Waar: Pand 17, Stelmakerstraat 17 Assen

Agenda:

  • Opening
  • Mededelingen
  • Beleidsplan en begroting 2021-2022
  • Rondvraag
  • Afsluiting met hapje en drankje

Om de bijeenkomst zonder zorgen te laten plaatsvinden is het noodzakelijk om je van te voren op te geven. Dus wees er snel bij en geef je op via assen@khn.nl (uiterlijk donderdag 7 oktober a.s.).

Graag tot de 11e!

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens