Sinds zaterdag 25 sept. moeten mensen een coronapas laten zien om toegang te krijgen tot de meeste horeca, evenementen en concertzalen. De invoering verliep overdag rustig, hoewel niet overal werd gecontroleerd op het toegangsbewijs.

Brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland noemt de problemen met de CoronaCheck-app "een vuistslag in het gezicht van horecaondernemers". "Dit is heel wrang voor de horecaondernemers die ongevraagd met deze maatregelen moeten werken, dat dan op deze dag de techniek hen in de steek laat", zegt KHN-directeur Dirk Beljaarts tegen persbureau ANP.

Lees hier het hele artikel.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens