Hij komt eraan, de 2e editie van de Meierijstadkaart. Heeft het je interesse, meld je aan en doe mee!

Tijdens het participatieproces en de opstelling van de visie recreatie en toerisme Meierijstad, waaraan velen van jullie destijds hebben deelgenomen, hebben we veel signalen ontvangen dat we elkaar en elkaars product en bedrijf binnen Meierijstad onvoldoende kennen. De minicamping in Boerdonk kent zijn collega in Boskant niet en de horecaondernemer in Veghel kan zijn bezoeker niet helpen aan informatie over wat hij kan doen in Wijbosch omdat hij hiervan onvoldoende op de hoogte is. We zijn een jonge, grote gemeente opgebouwd uit 13 kernen met veel recreatieve parels en het is juist voor jullie als ondernemers én voor jullie bezoekers belangrijk dat we weten waar en welke deze parels zijn én dat we elkaar en elkaars mooie recreatieve product leren kennen.

Fietsknooppuntenkaart Meierijstad

Daarom hebben we in 2020 het idee opgepakt om een Meierijstadkaart te ontwikkelen. Een full colour Meierijstadkaart met als onderlegger het fietsknooppuntennetwerk waarop alle recreatief-toeristische ondernemers op het gebied van verblijfs- en dagrecreatie inclusief horeca staan vermeld. Velen van jullie hebben zich hiervoor toen aangemeld en anderen hebben laten weten het heel jammer te vinden dat ze hierop niet gereageerd hebben.

2de Editie Fietsknooppuntenkaart Meierijstad

Omdat de huidige Meierijstadkaart alweer 2 jaar geleden is uitgegeven, omdat we heel veel enthousiaste geluiden horen en ontvangen over deze gratis kaart, omdat de voorraad nog beperkt is én omdat we graag een zo volledig mogelijk aanbod van Meierijstad willen aanbieden aan onze bezoekers en inwoners, gaan we aan de slag met een 2de editie Meierijstadkaart. Deze kaart zal ook weer digitaal worden aangeboden via onze bezoekerswebsite Bezoek Meierijstad. Scroll naar beneden en download -onder kopje 'Praktische informatie'- de knooppuntenkaart.

Verspreiding

Wij denken aan een oplage van 20.000 stuks in het bekende handzame formaat. Een gratis kaart die verkrijgbaar is bij onze Toeristische InformatiePunten (TIP’s) maar ook aan jullie ondernemingen (en bezoekers) én onze eigen inwoners beschikbaar wordt gesteld. Ook vinden we het belangrijk dat deze kaart door jullie als ondernemers digitaal op jullie websites dan wel in jullie bedrijfsapp kan worden geplaatst.

Controle gegevens door ondernemers die al worden vermeld op de kaart

Aan alle ondernemers die al op de 1ste editie van de kaart zijn vermeld willen we vragen om jullie gegevens te controleren en ons een bericht te sturen dat deze gegevens nog correct zijn ofwel dat deze moeten worden aangepast (en in dit geval natuurlijk graag de aanpassingen aanleveren).

Aanmelding nieuwe ondernemers

Je kunt je voor opname op de kaart aanmelden met een reactie op deze e-mail.

  1. De eerste vraag is of jullie de onderstaande gegevens willen aanleveren voor vermelding op de kaart. Met deze gegevens worden jullie dan ook op de kaart vermeld:
    • Bedrijfsnaam
    • Straatnaam, postcode, woonplaats
    • Website

Er worden dus geen telefoonnummers, emailadressen of andere gegevens op de kaart vermeld. Die informatie kan de bezoeker of collega ondernemer vinden op jullie eigen website.

  1. Daarnaast vragen wij jullie om aan te geven onder welke rubriek jullie willen worden opgenomen in de legenda van de kaart. We hebben de volgende mogelijkheden (één keuze mogelijk):
    • Dagrecreatie
    • Kunst & Cultuur
    • Overnachten
    • Eten & drinken

Let op! Er kan maar één rubriek worden aangekruist. Wanneer een ondernemer bijvoorbeeld logies aanbiedt maar ook horeca dan is het aan de ondernemer zelf om een keuze te maken uit deze twee en aan te geven onder welke rubriek (Overnachten of Eten & drinken) hij wil worden opgenomen. Hierop maken we geen uitzondering. Dit omdat we heel veel ondernemingen hebben en er simpelweg geen ruimte op de kaart is om deze onder meerdere rubrieken op te nemen.

Privacywet/AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)

Met het aanleveren van bovengenoemde gegevens betekent dit ook dat jullie akkoord gaan met de opname van jullie NAW-gegevens op de Meierijstadkaart en de verspreiding hiervan.

Deadline 1 december 2021

Omdat we ernaar streven om de Meierijstadkaart voor aanvang van het aankomende recreatief-toeristisch seizoen te kunnen leveren, vragen we jullie om de gegevens zo spoedig mogelijk en uiterlijk voor 1 december aan te leveren via een reactie op deze mail. Doe mee zodat we een totaal aanbod van Meierijstad kunnen presenteren. Deze promotie, ook voor jouw onderneming, is gratis!

Vragen?

Stel ze gerust aan Jacqueline van der Heijden, via e-mail JCvanderheijden@meierijstad.nl.

Tenslotte

Wij hopen dat jullie opnieuw enthousiast worden van de 2de editie Meierijstadkaart en de meerwaarde voor jullie ondernemingen en bezoekers zien. Laten we er samen een nog mooier en completer recreatief-toeristisch product dan de vorige keer van maken!

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens