Op maandag 22 november was de algemene ledenvergadering (ALV) van KHN Utrecht. Dit keer brachten we een bezoek aan ons lid, Stadsjochies in Utrecht.

Iedere dag maken zij prachtige gerechten van de verse producten uit de kassen, volle grond, verticale theetuin, kruidentuin en de Theetuin.

Na de ALV kregen de leden een mooie rondleiding op het terrein en was er tijd voor een gezellig hapje en drankje met elkaar. Tevens namen we afscheid van onze voorzitter Pieter Honing en vicevoorzitter Erik Derksen. Zij werden op deze avond ook verrast en in het zonnetje gezet door onze burgemeester Sharon Dijksma.

Het verslag van de ALV lees je hier. Het verslag staat op Mijn KHN, deze is uitsluitend voor KHN-leden. Inloggen op Mijn KHN kun je met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Op deze pagina kun je een nieuwe inlog aanvragen.

Zijn er nog vragen, schroom dan niet om contact op te nemen met een van de bestuurders!