Wij hebben zelf gebrainstormd en kwamen onder andere op de volgende punten:

  • Kosten precario omlaag: we moeten betalen voor de reclameborden, terwijl dat boven de grond hangt die we al huren van de gemeente;
  • Terrasuitbreiding: geef de mogelijkheid de terrassen ruimer op te zetten, net zoals na de eerste lock-down. Dat geeft de mogelijkheid tot wat extra inkomen;
  • Venstertijden: kijken naar de venstertijden als de paaltjes weer omhoog gaan;
  • Gezamenlijke afvalinzameling;
  • etc.

Thematische activiteiten
Haarlem Marketing wil met ondersteuning van de BIZ een plan maken om Haarlem als Gastronomische Hoofdstad op de kaart te zetten en op deze manier Haarlem te promoten. Het organiseren van evenementen valt hier uiteraard onder. Te denken valt aan een langere periode met activiteiten tijdens de kerst, een structurele lokale markt, activiteiten rond Black-Friday, een feestweek, etc. Heb je suggesties voor activiteiten (evenementen) welke in basis van ‘Haarlem’ worden en een Haarlemse grondslag krijgen? Het liefst geen muziekfestivals, maar activiteiten die de stad naamsbekendheid geven, publiek trekken en maar zeker een toegevoegde waarde vormen voor de horeca en winkeliers.

Heb je een mening over bovenstaande punten? Laat het ons weten via dit formulier.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens