KHN organiseert in samenwerking met Instituut voor Veiligheid & Milieu (IVM) cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

Voor wie?

De training is bedoeld voor horecaondernemers en -medewerkers. Deze training wordt ook verzorgd in het Engels, voor meer informatie zie deze pagina.

Inhoud van de training

Helaas kun je in de horeca te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt;
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen;
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren;
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk.

Kosten en betaling

Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.

De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.

Aanmelden

Klik hier voor meer informatie, data en aanmelden.

Gezien de grote belangstelling voor deze gratis training, is opgeven alleen mogelijk met voor- en achternaam en mailadres van de deelnemer. Een opgave zonder voor- en achternaam wordt niet geaccepteerd. Wij begrijpen dat het lastig is met inroosteren van personeel, maar wijzigen van deelnemer kan altijd.