KHN organiseert in samenwerking met Instituut voor Veiligheid & Milieu (IVM) cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

KHN organiseert in samenwerking met Instituut voor Veiligheid & Milieu (IVM) cursussen over het omgaan met ongewenst gedrag en agressie in de horeca.

Voor wie?

De training is bedoeld voor horecaondernemers en -medewerkers. Deze training wordt ook verzorgd in het Engels, voor meer informatie zie deze pagina.

Inhoud van de training

Helaas kun je in de horeca te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Aan het einde van de training kunnen jouw medewerkers:

  • In grote lijnen uitleggen hoe ons angstsysteem werkt;
  • Hun eigen angst herkennen en beheersen;
  • Agressief gedrag herkennen en reduceren;
  • Verbaal en non-verbaal communiceren onder druk.

Kosten & betaling

Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.

De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf.

Meer informatie, data en aanmelden: KHN | Gratis training 'Omgaan met ongewenst gedrag en agressie' in…

Gezien de grote belangstelling voor deze gratis training, is opgeven alleen mogelijk met voor- en achternaam en mailadres van de deelnemer. Een opgave zonder voor- en achternaam wordt niet geaccepteerd. Wij begrijpen dat het lastig is met inroosteren van personeel, maar wijzigen van deelnemer kan altijd.

Free training 'Dealing with undesirable behaviour and aggression' in Amsterdam

In cooperation with Instituut voor Veiligheid & Milieu (IVM), KHN organises courses on dealing with undesirable behaviour and aggression in the hospitality industry.

To whom it applies

The training is designed for hospitality entrepreneurs and employees.

Training content

Unfortunately, in the hospitality industry you may encounter resistance and aggressive behaviour from guests. For example, guests who make demands, or guests who do not follow instructions from your staff. In this training you and your employees learn how to react adequately in these kinds of unpleasant situations. In this way, you build up your self-confidence and mental resilience.

At the end of the training you will be able to:

  • Explain in general terms how our fear system works;
  • Recognise and manage your own fear;
  • Recognise and reduce aggressive behaviour;
  • Communicate verbally and non-verbally under pressure.

Costs & Payment

If you register, we are counting on your attendance. In the event of late cancellation or no-show, we charge an administration fee of € 50 (excl. VAT), unless there is a case of force majeure. You can cancel up to two working days in advance by sending an e-mail to khncursussen@khn.nl.

The training is offered free of charge for a maximum of 2 persons per company.

Given the great interest in this free training, registration is only possible with the first and last name and e-mail address of the participant. A registration without a first and last name will not be accepted. We understand that it is difficult to schedule staff, but changing participants is always possible.

More information, dates and register: KHN | Free training 'Dealing with undesirable behaviour and…

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens