Als ondernemer wil je optimaal contact met je gasten. Om je hierbij te helpen, organiseert KHN een training Upselling.
Gasten eten, drinken, overnachten in de horeca en besteden daar hun vrije- en zakelijke tijd. Aan ons de taak om ervoor te zorgen dat zij zich prettig voelen. Maar hoe doe je dat? En hoe zorg je ervoor dat je het beste haalt uit het contact met je gasten?
De training Upselling duurt een halve dag. Je medewerkers ervaren tijdens de training dat verkopen niet eng of opdringerig is. Het is juist een manier om gasten de optimale service te bieden. De trainer behandelt op interactieve wijze alle aspecten van upselling en je medewerkers worden uitgedaagd om dit toe te passen in de dagelijkse praktijk.
De training is kort en kernachtig, praktijkgericht, interactief en vol humor.
De training is voor ondernemers en medewerkers in de horeca, die meer willen halen uit hun gastcontacten, de tevredenheid willen vergroten en de gast willen verleiden hun geld binnen het bedrijf te besteden.
De training geeft een enorme boost aan de motivatie van je werknemers en aan actieve verkoop in je bedrijf. Tijdens de training gaan we aan de slag met:
Incompany training (op maat), speciale prijs voor KHN-leden. Stuur jouw aanvraag naar khncursussen@khn.nl.
Als horecaondernemer weet je als geen ander dat lastminute-afzeggingen vaak tot onnodige kosten leiden. Daarom heeft KHN een annuleringsregeling die geldt bij inschrijving voor cursussen, workshops en trainingen. Zorg dat je op de hoogte bent van onze annuleringsvoorwaarden.
Voor meer informatie mail naar khncursussen@khn.nl of bel naar 0348 48 94 76. Heb je interesse in een van onze trainingen of wil je meer informatie of een incompanytraining? Mail dan naar khncursussen@khn.nl.