Loop geen reservering mis door een slechte bereikbaarheid

Met een goede telefonische bereikbaarheid als verlengstuk van het menselijke contact, kun je jouw gasten optimaal bedienen. Snijd jezelf niet in de vingers met een slechte telefonische bereikbaarheid.

Na een sluiting van meer dan 6 maanden zijn de terrassen op woensdag 28 april heropend. Wel onder strikte voorwaarden, wat het plan-technisch allemaal nog een stukje lastiger maakt. Omdat heel Nederland uitkijkt naar een koud biertje op het terras kan dit nog wel eens invloed hebben op jouw telefonische bereikbaarheid. Wordt in jouw restaurant niet altijd de telefoon opgepakt? Dan kost je dit buiten omzet ook nog je goede naam. Na zo lang verplicht gesloten te moeten zijn is dat wel het laatste wat je kan gebruiken.

Met deze tips zorg je voor een goede telefonische bereikbaarheid van jouw restaurant. Wij helpen je graag, zo kun jij je bezig houden met waar het écht om draait!

Altijd een oplossing bij drukte

VoIP telefonie biedt veel handige functionaliteiten, waarmee je jouw telefonische bereikbaarheid verhoogt. Met VoIP Telefonie kies je voor de professionaliteit van een vast nummer, de flexibiliteit van een mobiel nummer en altijd een oplossing bij drukte. Zo koppel je je vaste telefoon aan je mobiel, zet je wachtende gasten in een wachtrij en stel je een persoonlijke boodschap in. Wij hebben de belangrijkste functionaliteiten voor je op een rij gezet:

Wachtrij

De wachtrij functie zorgt ervoor dat een beller bij drukte in een automatische wachtrij terecht komt. Deze wachtrij kan gepersonaliseerd worden met een muziekje of een boodschap. Hierdoor weet de beller hoeveel wachtenden voor zijn. Met een boodschap kun je een gast een alternatieve oplossing bieden. Spreek bijvoorbeeld in dat online of e-mail reserveringen ook mogelijk zijn en binnen 24 uur worden opgepakt. Daarnaast kan je gasten ook de mogelijkheid bieden om een reservering te maken door een voicemail achter te laten of een app te sturen naar een mobiel nummer.

Openingstijden

Met de openingstijden functie, schakelt de telefoon automatisch de afwezigheid in. Ook hier kan weer een persoonlijke boodschap ingesteld worden waarin de openingstijden worden genoemd. Eindig de boodschap met de keuze om terug te bellen tijdens openingstijden of reserveren via e-mail of website.

Mobiel

Met het VoIP telefonie van KHN Telecom kan de vaste telefoon worden gekoppeld worden met de mobiele telefoon. Zo is er wel de professionaliteit van het vaste nummer, maar ben je altijd en overal bereikbaar. Handig als je niet telkens naar de bar wilt lopen om de telefoon op te nemen. Bovendien kun je jouw gasten terugbellen met je mobiel, terwijl gasten het vaste telefoonnummer op hun scherm zien staan.

Voicemail

Niemand vindt het fijn om lang in de wacht te staan, maar soms kan het niet anders. Bied een beller na een paar minuten wachten de mogelijkheid om een voicemailbericht in te spreken. Geef duidelijk aan dat de wachttijd langer is dan normaal en dat de gast een boodschap kan achterlaten. Het ingesproken berichtje ontvang je in je mailbox. Daarna kun je de gast eenvoudig terugbellen.

Doppio Espresso ging jou al voor!

’Met sTN als partner heb ik de telefonie volledig uit handen kunnen geven. Een goede service, korte lijntjes en snel schakelen, dat doen ze erg goed! ‘’

Leonie van Putten Eigenaar Doppio Espresso Utrecht, Leidsche Rijn & Nieuwegein

Jouw telefonische bereikbaarheid verbeteren?

KHN Telecom helpt je graag, wij gaan voor jou op zoek naar de beste telecomoplossing tegen de laagste prijs. Zo kun jij je bezighouden met je gasten, want dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait! Neem contact op met één van de KHN adviseurs via onderstaand formulier.

Contactformulier

Ben je geïnteresseerd in dit KHN-ledenvoordeel? Vul dan dit formulier in. Dan neemt onze voordeelpartner vrijblijvend contact met je op.

Tip: via dit formulier kun je makkelijk en vrijblijvend informatie aanvragen over meerdere ledenvoordelen.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens