De contributie-factuur wordt in medio oktober verstuurd. Omdat KHN de zes termijnen niet in één kalenderjaar kan incasseren, is er bepaald dat de eerste twee termijnen voor 1 januari van het contributie-jaar voldaan moeten zijn.

Dat betekent dat de incassoronden medio oktober en medio november beide zonder problemen kunnen worden afgeschreven. Veertien dagen na de factuurdatum wordt geïncasseerd en omstreeks dezelfde dag van de opvolgende maand in de volgende vijf maanden.

Het is mogelijk het restant van de factuur voor het uitvoeren van een of meerdere termijnen direct te voldoen.

Vragen?

Neem contact met ons op via 0348 48 94 75 of mail naar factuur@khn.nl o.v.v. jouw debiteurennummer. Wij doen ons uiterste best om je te helpen.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens