Het culinaire platform Thuis uit Eten bezorgt kwalitatief hoogwaardige gerechten van de meest gastronomische restaurants tot aan de deur. Thuis uit Eten verzorgt het luxe gevoel van uit eten gaan, maar dan in eigen huiskamer. Een totaalbeleving van het moment van bestellen tot de bezorging aan huis. Dit kan nog uitgebreid worden met entertainment en styling van de tafels.

Net als veel andere ondernemers zijn wij tijdens de coronacrisis gaan nadenken over nieuwe mogelijkheden. Veel restaurants zijn het afgelopen jaar take-away gaan aanbieden. Bij het opzetten van delivery en take-away komen heel veel randzaken kijken waar restaurateurs en chefs normaal gesproken niet echt mee te maken krijgen. Onze marketingexpertise en onze grote affiniteit met gastronomie hebben geleid tot het concept voor Thuis uit Eten. Het platform is een enorm succes en daar zijn wij erg dankbaar voor.

Grootste kerstdiner ter wereld

Onze grootste uitdaging tot nu toe was het leveren van zo’n 15.000 maaltijden van restaurant RIJKS® bij de medewerkers van Capgemini. Inmiddels omgedoopt tot het grootste kerstdiner ter wereld. Een enorme logistieke operatie waarbij we gebruik hebben gemaakt van 2 distributiecentra met grote koelunits, zo’n 200 bezorgauto’s en bezorgers in Thuis uit Eten stijl. Met daarbij onze conciërgeservice, een team van medewerkers dat de hele dag bereikbaar was voor vragen van de medewerkers van Capgemini. Deze operatie liep parallel aan alle dagelijkse particuliere en zakelijke orders, die in de december maand ook een enorme vlucht hebben genomen.

Een blijvend business model voor de toekomst

Zowel van de restaurants als van de klanten krijgen we zo enorm veel positieve reacties. We hebben de overtuiging dat de thuis uit eten trend niet alleen van toepassing is ten tijde van corona, maar dat het een blijvend businessmodel is. Consumenten gaan graag uit eten, maar willen ook steeds vaker thuis kwalitatief goed eten. Met Thuis uit Eten faciliteren we dit en hierdoor vergroten we de afzetmarkt voor de restaurants substantieel. Als je in Utrecht woont, kun je genieten van de culinaire kunsten van restaurants in Rotterdam, Amsterdam, Haarlem en omgeving; alles is mogelijk. Nu ligt de focus nog voornamelijk op thuisbezorgen in stijl, maar binnenkort bestaat ook de mogelijkheid van volledige beleving door bediening of een kok aan huis, de verzorging van de gehele styling van het diner of het bieden van entertainment aan huis voor de meest geslaagde avond. Ook willen we persoonlijk contact aanbieden via interactieve streaming, een ‘eigen’ kelner die toelichting geeft op het menu en advies geeft over de bereiding en bijvoorbeeld de wijn. Wij blijven niet stilzitten in deze tijden; wij hebben grootse, innovatieve plannen!

Mathijs Heijting is van origine marketeer. In 2020 zag hij kansen binnen de horecabranche en richtte het concept Thuis uit Eten op.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens