De tijd van alleen ‘de deur openhouden’ en een bed, maaltijd of borrel aanbieden, ligt ver achter ons. Gasten willen service op maat in een perfecte omgeving en daarvoor heb je een sterk concept nodig...
Als horecaondernemer weet je als geen ander hoe je jouw gasten een mooie, waardevolle ochtend, middag of avond laat beleven. En dat gaat veel verder dan een kwalitatief goede, met zorg bereide maaltijd of een lekkere cappuccino. De tijd van ‘de deur openhouden’ en een bed, maaltijd of borrel aanbieden, ligt ver achter ons. Gasten willen anno 2019 service op maat in een perfecte omgeving en daarvoor heb je een sterk concept nodig. Mensen zijn op zoek naar de ultieme servicebeleving. En wat vandaag in is, is morgen weer uit. Daarom moet je als horecaondernemer bovenop die beleving zitten. Niet voor niets stond ook Horecava dit jaar in het teken van die beleving: hoe zorg je ervoor dat je gasten raakt en verovert, zodat ze terug (blijven) komen?
One size fits all werkt niet meer, tailormade des te meer. Je begrijpt: als dé branchevereniging van de ondernemers die hier continu mee bezig zijn, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven. Wij willen onze leden – jij dus – ook die ultieme servicebeleving bieden. Daarom zijn we bezig met nieuwe diensten. Zo startte begin dit jaar ons KHN Serviceteam: een team van horecaexperts beantwoordt snel en effectief alle vragen van onze leden die via de telefoon en e-mail binnenkomen. Heb je een vraag over een specifiek onderwerp? Dan koppelen zij je direct aan één van onze inhoudelijk deskundigen. Ook onze website is vanaf maart 2019 vernieuwd: met een betere zoekfunctie, een prominente plek voor zaken die ertoe doen én content op maat. Tailormade dus. Om jou nog beter te ‘servicen’.